søndag 14. juli 2013

Starten på et nytt kapittel

Jeg flytter, for syvende gang i mitt liv. Til mitt tredje land, mitt egentlige hjemmeland. - Tyskland.
Det er rart å flytte så langt unna foreldrene i en alder av bare 17 år, men samtidig gleder jeg meg til å være selvstendig og fri. Egentlig aner jeg ikke hva som venter meg. En ting er sikkert, jeg skal gjøre det beste ut av dette året.

En litt bedre forklaring på hva som skjer i livet mitt: Jeg flytter fra Gjøvik til Köln for å gå på skole der i ett år, vg2. Jeg, i motsetning til de fleste andre vg2 elever går ikke via en organisasjon for utvekslingsåret. For å komme til den byen jeg ønsker og for å få godkjent flest mulig mediefag har jeg organisert alt selv. Både skoleplass og leilighet.

På denne bloggen skal jeg både dokumentere livet mitt i Köln, og bruke platformen til å uttrykke meg generelt. Det kommer helt klart ikke til å bli en typisk "utvekselev"-blogg, men en heller ordinær blogg blandet av forskjellige emner. Denne bloggen er altfor lite brukt, men i den neste tiden skal det skje saker her. Stay tuned.

p.s.
Jeg har enda ikke greid å bestemme meg hva slags språk jeg skal skrive på.. Norsk, Engelsk eller Tysk? Dilemma.

1 kommentar:

  1. du kan ikke skrive på tysk, da skjønner jeg ikke hva som står. (lol) jeg liker at du blogger igjen

    SvarSlett